Referent/ka administrativy – ARANEA NETWORK a.s.

Vaším hlavním úkolem bude vedení a organizace back office, administrativní úkony v rámci zajištění chodu pobočky společnosti a podpora řídících pracovníků.

Hledáme kandidáta:

  • s dobrými organizačními a komunikačními schopnostmi
  • pečlivého, kreativního, trpělivého, spolehlivého, odolného vůči stresu, loajálního
  • zodpovědného a aktivního při plnění úkolů
  • s velmi dobrou uživatelskou znalostí PC (MS Office, Internet)
  • a který má chuť se učit nové věci a stále něco zlepšovat

Náplní Vaší práce bude:

  • správa a evidence plateb
  • správa finanční hotovosti
  • evidence a reporting docházky zaměstnanců
  • uvedení a péče o návštěvy
  • evidence, třídění a vyřizování korespondence
  • objednávání kancelářských potřeb
  • archivace dokončených staveb
  • evidence interních dokumentů společnosti

Nabízíme:

  • práci na plný uvazek (pracovní smlouva)
  • perspektivní zaměstnání s možností pracovního postupu
  • velké možnosti seberealizace s potenciálem uplatnit vlastní originální ideje
  • zajímavou pracovní příležitost, v rámci které se můžete i bez velkých pracovního zkušeností hodně naučit
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti
  • týden dovolené navíc, mobilní telefon i k soukromým účelům
  • pozice je vhodná pro absolventy

Místo pracoviště:

  • Praha – Zličín (5 minut od metra Zličín)

Termín nástupu:

  • dohodou, možný ihned

 

Jméno *

Emailová adresa *

Zpráva *

Životopis